Sekretariatet

Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 11 medarbejdere. 8 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 3 på vores kontor i København.

Sekretariatets opgaver er at

  • besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
  • formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
  • udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
  • udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
  • koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.
Bodil Vestergaard Juelsen

Administrations- og uddannelseschef

Registreret revisor
Udvikling og design af kurser og uddannelsesforløb 
Jens Skovby

Statsautoriseret revisor

Kvalitetsansvarlig og faglig medarbejder

Knud Erik Laumann

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen

Direktør

Statsautoriseret revisor
Udvikling af værktøjer og kontakt til medlemmerne
Mette Agervig

Kursuskoordinator

Administration af medlemskurser/uddannelse,
bogholderi og korrekturlæsning
Michael Schmidt

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Morten Koch-Hansen

Seniorkonsulent

Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Pia Elisiussen

Receptionist/sekretær

Telefon, gæster og administrative opgaver
Robert Fosbo

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, kvalitetssikring, hvidvask, revisions- og erklæringsopgaver
Thomas Bjerrehus

Udviklingschef

Udvikling og vedligeholdelse af kvalitetsstyringssystemer
Torben Winther Jørgensen

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, selskabsret og revisors erklæringer
Copyright 2021 Revisorgruppen Danmark