Sekretariatet

Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 12 medarbejdere. 9 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 3 på vores kontor i København.

Sekretariatets opgaver er at

  • besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
  • formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
  • udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
  • udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
  • koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.
Bodil Vestergaard Juelsen

Uddannelseschef

Registreret revisor
Udvikling og design af kurser og uddannelsesforløb 
Jens Skovby

Statsautoriseret revisor

Kvalitetsansvarlig og faglig medarbejder

Jette Schøler

Direktionssekretær/PA

Allround på administrative områder, specielt publikationer og fremmedsprog
Knud Erik Laumann

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen

Direktør

Statsautoriseret revisor
Udvikling af værktøjer og kontakt til medlemmerne
Mette Agervig

Kursuskoordinator

Administration af medlemskurser/uddannelse,
bogholderi og korrekturlæsning
Michael Schmidt

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Morten Koch-Hansen

Seniorkonsulent

Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Pia Elisiussen

Receptionist/sekretær

Telefon, gæster og administrative opgaver
Robert Fosbo

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, kvalitetssikring, hvidvask, revisions- og erklæringsopgaver
Thomas Bjerrehus

Udviklingschef

Udvikling og vedligeholdelse af kvalitetsstyringssystemer
Torben Winther Jørgensen

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, selskabsret og revisors erklæringer
Copyright 2021 Revisorgruppen Danmark