Sekretariatet

Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 10 medarbejdere. 8 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 2 på vores kontor i København.

Sekretariatets opgaver er at

  • besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
  • formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
  • udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
  • udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
  • koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.
Anja Offenberg

Kursuskoordinator

Knud Erik Laumann

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen

Direktør

Statsautoriseret revisor
Udvikling af værktøjer og kontakt til medlemmerne
Mette Birch Skiffard

Kommunikationskonsulent

Michael Schmidt

CaseWare-konsulent

cand.merc.aud.
Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Morten Koch-Hansen

Seniorkonsulent

Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Pia Elisiussen

Receptionist/sekretær

Telefon, gæster og administrative opgaver
Robert Fosbo

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, kvalitetssikring, hvidvask, revisions- og erklæringsopgaver
Thomas Bjerrehus

Udviklingschef

Udvikling og vedligeholdelse af kvalitetsstyringssystemer
Torben Winther Jørgensen

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, selskabsret og revisors erklæringer
Copyright 2022 Revisorgruppen Danmark