Sekretariatet

Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 13 medarbejdere. 11 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 2 på vores kontor i København.

Sekretariatets opgaver er at

  • besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
  • formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
  • udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
  • udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
  • koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.
Anja Offenberg

Uddannelseschef

Ansvarlig for efteruddannelses- og traineeforløb

Casper Lindemose

Seniorkonsulent

Knud Erik Laumann

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen

Direktør

Statsautoriseret revisor
Udvikling af værktøjer og kontakt til medlemmerne
Marietta Hvidbjerg Egholm

Receptionist

Mette Birch Skiffard

Kommunikationskonsulent

Intern og ekstern kommunikation

Mette Overgaard

Administrativ koordinator

Kursusadministration, ud- og afvikling af kursusaktiviteter, administrativ support til faglig afdeling og intern kvalitetskontrol

Michael Marseen

Seniorkonsulent

statsautoriseret revisor

Michael Schmidt

CaseWare-konsulent

cand.merc.aud.
Udvikling og vedligeholdelse af produkter og tekniske løsninger i CaseWare, teknisk ansvarlig

Morten Koch-Hansen

Seniorkonsulent

Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Søren Grodt

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Thomas Bjerrehus

Udviklingschef

Udvikling og vedligeholdelse af kvalitetsstyringssystemer
Torben Winther Jørgensen

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, selskabsret og revisors erklæringer
Copyright 2023 Revisorgruppen Danmark