Sekretariatet

Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 13 medarbejdere. 11 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 2 på vores kontor i København.

Sekretariatets opgaver er at

  • besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
  • formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
  • udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
  • udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
  • koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.
Anja Offenberg

Uddannelseschef

Ansvarlig for efteruddannelses- og traineeforløb

Casper Lindemose

Seniorkonsulent

Regnskab, revision, udvikling af kvalitetsstyringssystemer samt uddannelse

Knud Erik Laumann

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen

Direktør

Statsautoriseret revisor
Ledelse, strategi og forretningsudvikling
Marietta Hvidbjerg Egholm

Receptionist

Mette Birch Skiffard

Kommunikationskonsulent

Intern og ekstern kommunikation

Mette Overgaard

Administrativ koordinator

Kursusadministration, ud- og afvikling af kursusaktiviteter, administrativ support til faglig afdeling og intern kvalitetskontrol

Michael Marseen

Seniorkonsulent

statsautoriseret revisor
Udvikling af arbejdsprocesser og værktøjer samt faglig sparring

Michael Schmidt

CaseWare-konsulent

cand.merc.aud.
Udvikling og vedligeholdelse af produkter og tekniske løsninger i CaseWare, teknisk ansvarlig

Morten Koch-Hansen

Seniorkonsulent

Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Søren Grodt

CaseWare-konsulent

Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Thomas Bjerrehus

Udviklingschef

Udvikling og vedligeholdelse af kvalitetsstyringssystemer
Torben Winther Jørgensen

Seniorkonsulent

Registreret revisor
Regnskab, selskabsret og revisors erklæringer
Copyright 2023 Revisorgruppen Danmark