
Sekretariatet
Revisorgruppen Danmarks sekretariat er bemandet med 13 medarbejdere. 11 af os arbejder på vores kontor i Viby J, og 2 på vores kontor i København.
Sekretariatets opgaver er at
- besidde faglig viden på specialistniveau inden for revisors kerneydelser
- formidle denne viden til revisionsfirmaerne og deres kunder
- udvikle og implementere værktøjer og modeller til styring af kvaliteten i revisors arbejde
- udvikle og afholde kurser for revisionsfirmaerne
- koordinere og pleje samarbejdsaftaler med eksterne leverandører.


Casper Lindemose
Seniorkonsulent
Regnskab, revision, udvikling af kvalitetsstyringssystemer samt uddannelse

Knud Erik Laumann
CaseWare-konsulent
Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Lars Hjort Frederiksen
Direktør



Mette Overgaard
Administrativ koordinator
Kursusadministration, ud- og afvikling af kursusaktiviteter, administrativ support til faglig afdeling og intern kvalitetskontrol

Michael Marseen
Seniorkonsulent
statsautoriseret revisor
Udvikling af arbejdsprocesser og værktøjer samt faglig sparring

Michael Schmidt
CaseWare-konsulent
cand.merc.aud.
Udvikling og vedligeholdelse af produkter og tekniske løsninger i CaseWare, teknisk ansvarlig

Morten Koch-Hansen
Seniorkonsulent
Udvikling af kvalitetsstyringsprocesser og relaterede it-løsninger

Søren Grodt
CaseWare-konsulent
Udvikling og vedligeholdelse af arbejdsprocesser, produkter og tekniske løsninger i CaseWare

Thomas Bjerrehus
Udviklingschef

Torben Winther Jørgensen
Seniorkonsulent